Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2009 16:08 - За ул.Оборище, едно лайно и други размисли.
Автор: mannia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1174 Коментари: 1 Гласове:
0



Обичам улица Оборище и всичките й преки, Докторската градина, месарницата на Руска, къщите близнаци, и квартала до Черковна, където живея от 7 години насам. Винаги съм смятала, че това е един от най-хубавите квартали в София, населен с предимно интелигентни хора, квартал с дух. Продължавам да го смятам. Но...

Оня ден, докато си разхождах детето в посока Ал. Невски, до един контейнер за боклук видях истинско, голямо, човешко лайно! Извинете ме за натуралистичния изказ, но аз бях също толкова шокирана. Как разбрах, че е човешко ли? Ами - по хартийката. Кучетата не съм забелязала да ползват.

Това лайно провокира в мен едни размисли и помисли, някои от които далеч не демократични и съвсем не любезни. Замислих се за всички, които подскачат като ужилени от табели като тази на Ботевградско шосе по празниците, гласяща "Сбогом, селяни и не се връщайте!" - дали това лайно не е тяхно дело. Или пък, дали друг с подобна находка не е автор на табелата?

Далеч съм от мисълта да слагам всички хора, дошли от провинцията в София в един кюп, това е глупаво и крайно. Но съм забелязала, че най-простите най-много подскачат и се засягат на тая тема.

Та да се върнем на лайното... Май чехът Черни наистина е прав. И май винаги най-обидените са тези, засегнати от горчивата истина.

Питането ми е към вас - дайте хипотези - кой би се изсрал насред улица Оборище? Имам си и аз своите, но ми е интересно какво мислите.

Аз пък обещавам в скоро време да напиша нещо по-позитивно за този хубав квартал!


Тагове:   оборище,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - 1
23.01.2009 16:12
предимно мангали , клошари , бездомници и такива пичаги .. кво го ебе него ?
все пак нормалния софиянец в нужда отива в някой храст или ако има някое молче нещо ала-бала наблизо ..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mannia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11945
Постинги: 4
Коментари: 11
Гласове: 20
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930